Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Mitä elämä tuo, se tulkoon minun luo



Uudenvuodenaatto Portugalissa.
Noh olihan se vähän erilainen kuin uudet vuodet täällä Suomessa ovat olleet! :D 

Käytiin Johannan, Teemun, Zén ja hänen kavereiden kanssa lounaalla Lissabonissa sushiravintolassa.
Oli muuten elämäni ensimmäinen kerta kun söin sushia ja kuten arvelinkin, ei minun juttuni.
Ei mitään ällöpahaa mutta en mä tykännytkään :D 

Mul on todella vähän kuvia tosta päivästä ja illasta, mulla oli sillon lämpöäkin ni fiilis ei ollut paras.
Iltaa kohden piristyin kyllä ja oli todella mukava ilta/yö kaikenkaikkiaan!




 Ensin syötiin illallista ''meidän'' huvilalla Zén ystävien seurassa.
Vähän harmittaa kun en ottanut illallispöydästä kuvaa, oli sen verran maittavia herkkuja!
(Postauksen kuvista minun ottamia on ensimmäinen kuva ja kaikki missä näkyy ilotulitusraketteja, muut ovat  Johannan ottamia, kiitos hänelle niistä <3)

Sen jälkeen lähdettiin katsomaan meininkejä ja ilotulitusta Sesimbran ''rantabulevardille''.


 Enhän minä kamerallani saanut oikein mitään järkeviä tai edustavia kuvia ilotulituksesta, muutaman surkean räpsyn vaan.
Todellisuudessa ilotulitus oli todella upea, ensinnäkin, se kesti 15 minuuttia!!
Ilotulitusraketit ammuttiin ilmeisesti jostain laivoista/veneistä koska ne tuli mereltä..
Näytti hyvin hämmentävältä niinkuin raketit olisivat tulleet suoraan merestä!
 Porukkaa tuolla oli ihan älyttömästi.. varmaan koko Sesimbran väki ja samoten lähikylienkin asukkaat..
Siellä uusvuos oli todellakin pikkasen isompi juttu kuin täällä.






Tää sekunti itsensä kantakoon, se on kaiken aa ja oo.


1 kommentti:

  1. No on upeaa rytinää :) Toivotaan, että tulee hyvä vuosi kaikille.

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)