Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

maanantai 9. marraskuuta 2015

En saa nyt unta en



Ei auta peräruiske
Ei poisto amalgaamin
Ei tv-shopin tyynykään, se anatoominen
Ei auta voimajooga
Ei auta sorkkarauta
Ei auta ruoho eikä aerobic

Yritin myös nyrkkeilyä, bodausta ja pyöräilyä
Meditoin ja paastosin ja uin ja rakastuin ja
Opiskelin kieliä ja luin filosofiaa

Sänkyyn kömmin allapäin, en saa nyt unta en
Olen ystävien kesken yksinäinen
Aamulla en jaksa nousta päivään hilpeään
olen liian hauska yrittämäänkään

Mut mä kuljen kriisistä kriisiin, kuljein komein askelin
Tahdon ettei mikään ois kuin ennenkin
Kuljen kriisistä kriisiin enkä löydä apua
Onnen sirpaleet mua haavoittaa ja saa
Kriisiin






Vaikean unettomuuden, kipujen, psykoterapian, itseni ja kaikkien muiden vaikeuksien keskellä tää laulu on saanut kaikessa kauheudessaan mut nauramaan.
Ei tää elämä oo nii vakavaa.
Joo välil näyttää tulevan kovasti rankempia kausia, niin kliseistä kuin se onkin ni päästäkseen valon luo on ensin kuljettava läpi sen pimeimmänkin pimeyden.


<3 


1 kommentti:

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)