Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

tiistai 22. syyskuuta 2015

Kakskerran kauneutta




Sunnuntaina heti aamupalan jälkeen hyppäsimme auton kyytiin koko perhe ja ajettiin Kakskertaan, saaristoon.
Metsäseikkailut tekee aina hyvää ja kaikkien uusien paikkojen tutkiminen!
Siel sai nähdä monenlaista kauneutta, tuntea monenmoista energiaa.
Kömittiin risukosta kohti aurinkoo ja löydettiin keskeltä metsää kalliopaikka josta näki merelle!
Voimaannuttava retki kaikenkaikkiaan.




Nää ihanuudet on kotona maljakossa <3 


Heti metsään astuessamme eteen tuli tällaine :o
Minkälie elukan luu..




























Mitkä lie heijastukset tai energiat tähän kuvaan tulivat?!
Siis toi violettialue tuossa kivessä.



Voi että rakastan tätä Suomen syksyä, en haluais olla nyt missään muualla kuin täällä ja tässä missä oon.
Puut hehkuu täynnä upeita värejä ja päivä päivältä luonto muuttuu kauniimmaksi ennen talviunia.

Syksy saa mussa aina inspiraation heräämään, etenkin valokuvauksen suhteen!
Mun elämään on tullut syksyn myötä niin paljon uutta ja kauan odotettuja asioita, etten voi olla kuin ihan tajuttoman kiitollinen tästä kaikesta.
Asiat järjestyy pieni pala kerrallaan kokoajan paremmaksi.




3 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia ja niin mainio postauksen aihe:)
    Mä postasin tänään aihemaailmoissani hyvin lähelle tätä luontoaihetta ja tulin tänne nyt lukemaan postauksesi ja ilahduin sekä hämmästyin moisesta yhteydestä:D

    Luonnon parantavaa voimaa<3

    Mä olen sun blogia jo jonkin aikaa lukenu ja pidän kovin paljon. Ihania aiheita ja kuvia ja kaikkea. Koukkuun jäin:D

    VastaaPoista
  2. syksy on aivan ihanaa aikaa<3..

    ihanuutta tämä postaus.

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)