Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

lauantai 8. elokuuta 2015

Kysymyspostaus osa 2



Miten pidät vartalosi kunnossa?
Hmmm, emmää tiedä onks se nii kauhee hyväs kunnossa :--D pitäis saada vähä lihasmassaa enemmän!
Mut mä joogaan, pyöräilen ja kävelen, en mitää sen ihmeempää!

Mitä mieltä olet ihmisestä joka käyttää vain luonnonkosmetiikkaa?
Mun mielestä se on pelkästään hyvä asia.

Mitä ajattelet luomutuotannosta?
Voiko sitä nähdä muutakuin positiivisena asiana?

Milloin koit suurimman rakkautesi?
16-vuotiaana.

Koetko olevasi ikäisesi tasolla?
Omasta mielestäni oon monia ikäisiäni kypsempi.

Mikä ikäinen tahtoisit olla?
Sen ikänen mitä oon.

Millaista ruokaa syöt mieluiten?
En mä osaa sanoa!
Jotain currykurkumahässäkkää tai sieniiii
tai tai jotai kasvisnaminamia! : )


Mitä syöt aamupalaksi?
Kaurapuuroa yleensä!tai kauraleipää :--D päärynääää, avokadoo

Mikä elokuva on koskettanut sinua eniten?
Tosi vaikee sanoa tähän, koska muistan nii vähä elokuvien nimiä joita oon kattonut : D

mut mut Brokeback mountainissa itken aina(katottuuani sen sata kertaa) ja sit mm tää Intouchables(koskemattomat tais olla suomennos)

Nautitko huomiosta?
En nauti.

Kaipaatko ketään?
Kaipaan, niin monta ystävää jotka asuu liian kaukana, sisaruksia, edesmennyttä mummua.

Kuka on maailman kuumin?
Entä Suomen kuumin?
Maailman kuumin oli ihana mutta ikävä kyllä edesmennyt näyttelijä Heath Ledger(lahjakkain ja ihanin näyttelijä ah) mut elossa olevista Johnny Depp: D 


Suomen kuumin... ekana tulee mielee Ville Valo :D  tai Jonne Aaron :---D

Tiiätkö että käykö sun vanhemmat tai sukulaiset katsomassa sun blogia?
Onko joistakin sun postauksista ollut puhetta niiden kanssa?
Tiiän et ainaki äiti käy, ja iskäki joskus ja on postauksistakin ollut puhetta.

En oleta etteikö miehetkin seurais sun blogia, mut kuinka usein miehet tunnistaa sut bloggarina kun oot ulkona?
Todella hämmentävä kysymys koska mun blogi kai kuiteski on niin minimaalisen pienen määrän tiedossa et ei KUKAAN tunnista mua ulkona bloggarina :D ei miehet eikä naiset.

Miten sä kuvailisit sun tyyliä?
Minkälaiset vaatteet sä ohitat vaatekaupassa ajatellen että kuka tälläisia käyttää?
En mä osaa kuvailla mun tyyliä mitenkää, se vaan on, rento ryysyläinen.
Vaikee tähänki sanoo mitä mut mut ehkä jotku superhyperglitterivaatteet :D

Mikä saa sut tosi innostuneeksi?
Eläimet!! Luontoretki, ystävät, hyvä ruoka, moni asia!

Ootko tutustunut joskus sun lukijaan, ei bloggariin?
En kyl muistaakseni oo.. mut haluisin kovasti tutustuu ihmisii siel ruudun toisella puolella!

Koetko, että elämäsi meni jossain vaiheessa alamäkeä?
Milloin se alkoi ja miksi?
No huhh, melkosen henkilökohtainen kysymys,
en mä tähän oikeen osaa/halua vastata, tää elämä nyt menee ylös alas ylös alas, välil paremmin välil huonommi.

Mitä teet nykyään? Opiskelet, käyt töissä? Miten elätät itsesi?
En toistaiseksi tee vielä mtn, oon ollut pitkään sairauslomalla, mutta lähitulevaisuudessa aloitan kuntouttavan työtoiminnan.

Käytätkö vielä lääkkeitä vai oletko päässyt niistä eroon?En käytä mitään lääkkeitä.

Mitä ajatuksia ulkonäkökeskeisyys sinussa herättää?
Ei kai koskaan mitenkään kovin hyviä.
On niin paljon tärkeämpiä asioita mihin keskittyä itsessään ja muissaan kuin ulkonäköön.
Oon henkilökohtaisesti tosi hämmentynyt tästä et nykysin niin monella nuorella naisella on oltava tekotukka,tekokynnet,tekoripset,tekotissit ja pakkelia kilo naamassa.
Tai sit muuten joku fitnesmimmi ollakseen kaunis ja haluttava.
Ihminen on kauneimillaan luonnollisena itsenään.

Ootko koskaan meikannut liikaa?
Oon mä varmaa ? on kai kaikki teinit joskus? mut en mä erityisesti oo ikinä meikannut paljoa, ehkä lähinnä vaan meikannut huonosti :D

Mikä on parisuhteessa tärkeintä?Hmm mun mielestä.. toisen kuuntelu, huomioon ottaminen, yhdessä asioiden tekeminen ja jakaminen.
Nuo nyt esimerkiksi.

Mitä et syö?
Moniakaan asioita, mutta mm punaista lihaa, kanaa tai gluteenillisia viljoja, pähkinöitä!

Oletko nirso?
Vähä jotain ruokia kohtaan mut hyvin vähän, en yleisesti ottaen mielestäni oo nirso.

Mitä juomia juot päivän aikana?
Juon oikeestaan lähinnä vaan vettä :--D tai sit teetä.

Pitääkö tatuoinnilla olla aina joku tarina tai jokin muu merkitys?
Ei tarvitse olla, ne voivat olla ihan puhtaasti taidetta, koristeita.

Lempiherkkusi?
Apuaaaa, en osaa sanoa!jäätelö?sipsi?suklaa?muffinsi? :D

Jos olisit vastakkaista sukupuolta, minkä niminen haluaisit olla?Kuisma!

Missä maissa olet käynyt?
Ruotsissa, Kroatiassa, Bosniassa ja Italiassa.

Horoskooppisi?
Jousimies, nouseva neitsyt ;)

Oletko ollut sokkotreffeillä?
En ole ollut : D

Seurusteletko?
Seurustelen.

Kenen julkkiksen kanssa menisit naimisiin?
Johnny Deppin :--D

Milloin on synttärisi?
13.12.1994  Lucianpäivänä : )

Millaiset hautajaiset haluaisit?
Huuhh, enpä oo miettinyt tällaista, ainut mitä osaisin sanoa et haluaisin tuhkauksen ja tuhkat heitettäväksi jostain korkealta paikalta tuulen matkaan!

Mitä pelastaisit kodistasi jos tulisi tulipalo ja kerkeäisit pelastaa vain yhden asian?
Koiran : D mut se varmaa pelastas ite ittensä.. joten varmaa tietokoneen >> koska kaikki kuvat on siellä.

Mille olet allerginen?
Pähkinälle, lievästi kissoille ja monelle muulle ruoka-aineelle olen yliherkkä mutta en allerginen.

Amis vs Lukio?
Amis.

Lempilimppari?
En juo limpparii ni ei oo lempparii :D

Laulatko mielestäsi hyvin? 
No oon kyl kehittyny paljon siinä, mielestäni ihan suht hyvin.

Oletko facebookissa?
Olen.

Minkäväriset ovat rintaliivit päälläsi?
Mustat : D

Onko sinulla oma tietokone?
On

Kuka on paras ystäväsi?
En mä voi sanoa tähän yhtä parasta ystävää, mulla on monta hyvin hyvin tärkeää ystävää.
Yhtään ketään muuta ystävää vähättelemättä mun täytyy mainita tähän silti yks näistä tärkeimmistä,(mutta ei tärkein joten ei tarvi kenenkään kaverin loukkaantuu sielä ruudun toisel puolel ;D) ihminen joka ilmaantui mun elämään jokunen vuosi takaperin ja sai heti valtavan suuren paikan sydämestäni, en kenenkään kans pysty puhumaan niin avoimesta kaikesta kuin hänen kanssaan, hän ollut todella läsnä ja tukena sellasissa tilanteissa kun oon ollut ihan paskana, tyttö jonka kanssa aina nauran itseni kipeäksi.
Annukka <3


Tässä nyt taaaas lisää näit kysymyksii ja vastauksia! vielä kolmas ja viimeinen postaus on tulossa joku päivä! :)
Toivottavasti mielenkiintoa riittää!


<3

1 kommentti:

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)