Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

sunnuntai 26. heinäkuuta 2015

Back to Italy



Miten on mahdollista että tultiin yli vuosi sitten takaisin Italiasta ja en vieläkään ole saanut julkaistua puoliakaan niistä kuvista...
Nyt muistin sen taas ja haluaisin ryhdistäytyä tässä ja palata niihin tunnelmiin.
Toivottavasti joku vielä edes on kiinnostunut tuosta reissusta!

Tän sateisen ja kylmän kesän keskellä on ihana palata niihin kuviin ja tunnelmiin, siellä pilvinenkin sää oli jotain niin erilaista kuin täällä.
Kaiken sen läpikäyminen on mulle tärkeetä muistelua.

Täs ois nyt sekalaisesti kuvia mitä oon ottanut silloiselta ''kotipihalta'' ja lähimaastoista :) 



 Nämä kuvat ovat ''kotimme'' piharakennuksesta, ihastuin tuohon oveen,
jotenkin tosi kuvausellinen kokonaisuudessaan, nuiden vihreiden suurien lasitörppöjen kera.






Tämän joen varrella tuli niin monet kerrat oleiltua ja sen vierttä pitkin pyöräiltyä.







 Minulle oli ihan uutta että Italiassakin kasvaa bambua?!?
Tällainen bambumetsikkö oli heidän takapihallaan, josta kävimme kaatamassa bambua ja hyödynsimme sitä kasvimaalla.

 Kuinka kaunis koira voi ollakkaan... hän selkeästi halusi tulla kuvattavaksi.



Niin mä meen ja muuttuu askeleeni kevyeksi



1 kommentti:

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)