Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 1. lokakuuta 2014

Astu valoon



Syksyn sävyjen ikuistamista uudella kameralla, jota tosin en osaa vielä juurikaan käyttää.
Olen sillä silti saanut jo ihan kivoja kuvia aikaseksi ja tulevaisuudessa vielä enemmän, kunhan opin kaikki asetukset ja muut!




Älä anna sun mielesi masentuu.
Älä anna negatiivisen ajatuksen mieleesi asentuu.



Älä pelkää, sillä kaikella on tarkoitus.
Älä pelkää, sillä kaikelle on merkitys.


Älä hallitse muita, vaan anna muiden mennä.
Elä hetkes, lintu lennä.




Valo on rakkaus, rakkaus valo.


 Anna valon tulla taloon.


Mitä siellä mökötät,
negatiivisuudessasi kökötät?



Anna anteeks, anteeks anna ja pyydä.


Orja systeemin vai vapaa oletko, sinä ihana energiaolento?


Et oo vaan lihaa ja luuta, niin paljon enemmän.



Oot jotain ihan muuta.



Hymyillessä sä muistutat aurinkoo ja itkiessä sä muistutat kuuta.


Tiedä se, tunne se,
sinä olet minä ja minä olen sinä.


<3 

3 kommenttia:

  1. Heippa, oon vasta vähän aikaa sitten löytänyt sinun blogin, ja se on tooooosi kiva ja ilostuttava ♥
    Ei muuta nyt, mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa! kiitos kovasti ja tervetuloa lukemaan jatkossakin!<3

      Poista
    2. Ja huisin hauskaa viikkoa myös sulle!

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)