Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Mistä tunnen onnen?



Pelko johtuu tiedon puutteesta
Batman pitää Robinista
Hengitys on toimi
Rakkaus aihe ikuinen



Täs ois vähä kuvia meidän parvekkeelta ja vähä siitä et millane maisema sieltä on!


Rakastan tuota lattiaa!


Ajatuksena on laittaa tuonne parvekkeelle riippumatto ja paljo kaikkia kivoja kasveja!





Ja vaan 
Mun sielu huutaa vapautta, hei
Mun mieleni kaipaa vähän lisää tilaa
Mun sydäntäni alkaa taas pakottaa
Kun mä katon maailmaa
Silmiin kyyneleet kihoaa

5 kommenttia:

  1. Ei vitsit näyttää kyllä tosi kivalta toi parveke ja mahtavat maisemat! Ja ihana pipo sulla tossa ekas kuvas, kunnon tonttu! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mikaelin kirkko mikä näkyy yhdes kuvas on ihan sairaan hieno, näyttää ihan joltain prinsessalinnalta!
      Hehe kiitos, se on ihana pipo :)

      Poista
  2. ihanaa -upat maisemat - t.äiti

    VastaaPoista
  3. Heiiiii minullakin on ollut jo pitkään haaveena riippumatto parvekkeella, mut se koukkujen porailu epäilyttää.. Ota kuvii sit jos/kun toteutat tuon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en vielä oo varma et miten me kiinnitetään se, voi olla et iha kattoon jotku koukut jos se onnistuu ja laitan kyl varmasti sit kuvia!:)

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)