Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

torstai 28. helmikuuta 2013

TATTOO


 Eilen aamulla aikaisin lähdin Helsinkiin toteuttamaan mun pitkäaikaista haavetta!







Menin Helsingin munkkivuoreen La Muerte Ink nimiseen tatuointiliikkeeseen laitattamaan mun ensimmäistä(muttei todellakaan viimeistä) tatuointia


Kuva on tosiaan omistettu mun edesmenneen isoäidin muistolle ja olin taiteilijalle sähköpostissa kertonut vain sen verran että haluan että kuvaan tulee mummuni nimi ja jonkinlainen vanhanaikainen hattu (mummullani oli hattuliike ja lapsena vietin siellä paljonkin aikaa, sen vuoksi halusin kuvaan senkin yhdistää), joten en yhtään tiennyt tuonne mennessäni että millaisen luonnoksen hän on tehnyt ja tältä se piirrustus sitte näytti:


Olin aivan innoissani, mitään näin siistiä en osannut edes odottaa!


Ensin tehtiin ääriviivat!


Tässä on sitten kuvia valmiista tatuoinnista, mielestäni valokuvat ei tee kyllä ihan oikeutta tälle kuvalle, mutta onhan se nyt aika selväkin että livenä totta kai näyttää vielä hienommalta ja näkyy tarkemmin kaikki yksityiskohdat.
Kuvien laatukaan ei ole parhain mahdollinen.


Näissä kuvissa etenkään varjotukset ei näy niin selkeästi ja tummana kuin mitä ne oikeasti on.


Yritin vielä itse tänään ottaa siitä kuvaa mut en oikein saanut onnistumaan ja se valoittuikin aika kovasti, tuosta näkyy myös vähän se et tää käsi on melkosen turvoksissa ja punoittaakin jonkin verran.
Tulihan sitä 3-4 tuntia hakattuakin :--D
Voin kertoa että loppuvaiheessa oli aika tuskallista...


Isoäitini oli minulle hyvin läheinen ja tärkeä ja opin häneltä niin paljon tärkeitä asioita jotka auttavat minua monissa vastoinkäymisissä eteenpäin ja se tekee tästä vielä merkityksellisemmän!


Oon kyllä NIIIIIN tyytyväinen tähän, tää on ihan törkeän hieno suoraan sanottuna!
Aivan mieletön taideteos, näyttää niinkuin ois maalaus kädessä ja mulla on kunnia kantaa tuota mun koko loppuikä ja mummu kulkee konkreettisesti mun matkassa aina.
Järjettömän epätodellinen olo että oon monta vuotta haaveillut tästä ja nyt se on tuossa ja pysyy!

SUURET kiitokset La Muerte Inkin Kimmo Angervanivalle joka suunnitteli ja teki tämän ja sai valoa ja iloa mun elämään tän synkän harmauden keskellä!

Täytyy kyllä kehua todella paljon kyseisen tatuointiliikkeen palvelua, siellä oli hyvin rento ja kiva meininki, todella kotoisa olo tuli.
Ja vielä niin käsittämättömän taitavia tekijöitä ettei mitään järkeä!

Varmaan sitten kun tää vähän parantuu, niin yritän lisätä vielä vähän parempia ja tarkempia kuvia, mutta eiköhän näistäki saa aika hyvin käsityksen millainen tää on :)!

20 kommenttia:

  1. Oli pakko tulla heti kattoon ku luin sen viestin! :D AIVAN SAIRAAN HIENO. Enpä ois kyllä osannu odottaa mitään tollasta, mutta on kyllä aivan upee!

    VastaaPoista
  2. Tosi upea kuva, ja ihana tarina sen takana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia, pakko lisätä tähän vielä se et mummu ei lähtenyt mihinkään ilman hattua eikä huulipunaa :)

      Poista
  3. Tuostahan tuli tosiiiiii kiva! :--)

    VastaaPoista
  4. Voooih tuostahan tuli aivan mahtava tatska:):) hirmu kaunis ja näyttää sulla varmana niin - no, just sun tyyliseltä, tosi ihanalta ja omaperäiseltä <3 terkkuja Teemulle ja Kingille <3 t.Iisu
    p.s. mää toivon sydämestäni et nähtäis pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, se on kyl ihan mun tyylinen!:)
      takaisin terkut, kyllä me taas pian nähdään!<3

      Poista
  5. Ooo! Oli aivan erilainen mitä olin yrittänyt mielessäni kuvitellakaan :D paljon mahtavempi! Onnea vielä tuosta kuvasta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se idea on vähän muuttunut matkan varrella :))!kiitoksia!

      Poista
  6. Pakko sanoa vielä täälläkin, että ihan törkeen hieno! itelle tuli uudestaan tatskakuume!! ja pakko sanoa, että oot tossa kasvokuvassa ihan älyttömän söpö ja kaunis!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voij kiitos kovasti :)! ei muutaku aikaa varaamaan ;D

      Poista
  7. Ihana tatuointi kyllä! Oon itekki kuullu hyvää kyseisestä liikkeestä :) kiinnostais tietää et paljo suunnilleen ton kokosesta kuvasta saa maksaa ? :)

    VastaaPoista
  8. Uujee, todella hieno! Kestää aikaa muutenkin kuin taustahistorian takia. (Kävin reissusi jälkeen katselemassa ja palasin näköjään vasta nyt...)

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)