Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Kun kaks silmää suljetaan, kolmas aukeaa

Heissan!
Oho en oo lähes viikkoon postaillut tänne, aika huonosti on tullut kuvailtu mitään ja muutenkin tahdon pitää tän blogin sellasena et päivittelen sillon kun musta siltä tuntuu, en tahdo tehdä tästä itselleni mitään velvollisuutta tai pakkoa. 
  Paljon on ollut pieniä asioita jotka on ilostuttanut mun päiviä ja aattelinpas kertoa niistä vähän teillekkin!:)


Mm hyvä ja ennenkaikkea TERVEELLINEN ruoka on tuonut hyvän mielen..


Se että hyväksyn itseni tälläsenä ja oon kokoajan enemmän ja enemmän sinut itseni kanssa.


Oon tosi kauan halunnut jotkut pienet painot ja nää kahvakuulat on kyllä ihan loistavat!



Tänään käytiin katsomassa tää uus ranskalainen leffa ''Koskemattomat'' ja oli ihan MIELETÖN, se tunne kun kaikki naurut ja itkut elokuvan aikana tulee niin syvältä sydämestä, suosittelen ehdottomasti kaikille!
(kuva googlesta)



Niitä harvoja harvoja sarjoja, jonka jaksoja jaksaa kattoa aina uudestaan ja uudestaan ja oikeasti naurattaa.


Tänään kun käytiin kaupassa niin ostettiin parilla eurolla tällänen aivan todella todella kaunis kasvi nimeltä ''Tulilatva'' ja ainahan uus kukka kotiin saa hymyn huulille!



Viimesen viikon sisällä on ollut tosi monta hetkeä jolloin oon tuntenut niin suurta kiitollisuutta ja iloa siitä kuinka mahtava poikaystävä mulla on ja kuinka ihana perhe mulla on.

Iloitsen myös siitä kuinka hyvin ollaan sopeuduttu tänne Turkuun, viihdytään täällä niin hyvin ja meille molemmille tää tuntuu ihan sataprosenttisesti kodilta, vaikea edes käsittää että missään muualla ois asunutkaan.

JA vielä se, että sain tänään kuulla että veljeni Markus ja hänen tyttöystävänsä Marjo ovat kihlautuneet.
Se on ollut tosi suuri ilon aihe myöskin ja mikä voisikaan olla sen suurempi ilon aihe kuin rakkaus?
Se ainut millä on merkitystä.



Hengitä sisään, hengitä ulos, anna voimien virrata

7 kommenttia:

  1. Fanni, tuo lopputeksti oli niin kauniisti kirjotettu että se toi mulle kyyneleet silmiin! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, ihana kuulla jos näistä mun jutuista on jotain iloa(?) olettaen et ne oli sellaisia hyviä kyyneleitä :)<3!

      Poista
  2. Halauksia, halauksia ja lisää halauksia sinne<3

    VastaaPoista
  3. Söpö kukkanen! Mun kasvit vaan pudottelee lehtiään, niillä on varmaan rankka pimeä aika kun kesällä raukoilla oli vähän hajamielinen hoitaja ja meinasivat kuihtua. Ja kiva että tää ihana Turkumme tuntuu kodilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe ehkä ne siitä taas piristyy, viimestään sitten kun aurinko tulee taas esiin!:)
      Turku on ollut mulle jo pidemmän aikaa se home sweet home ja se on kivaa :)!

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)