Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

perjantai 14. joulukuuta 2012

Lucian päivä ( ja vähä mun )

Eilen oli siis Lucian päivä ja samalla mun synttärit!
18-vuotta, hurjaa.

Oikeestaan koko eilisen päivän pyrytti lunta, huom jos musta ois tullut poika mun nimi ois Pyry-Petteri....
18-vuotta sitten tais sataa lunta kans melkosen paljon,
mut onneks musta ei tullut poikaa!
Tässä on vähä jotai kuvia eiliseltä aamulta:





















Enempää kuvia eiliseltä ei sit ookkaa...
mut eipä mitää erikoista, käytiin sit illal viel elokuvis ja oltiin vaan!
  :)

3 kommenttia:

  1. hei kulta..muutama kuva ei näkynyt?t.äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm :o mulla kyl näkyy... ehkä ne näkyy myöhemmin? ollut vähä ongelmia tän ohjelman kans...

      Poista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)