Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Kiitollisuutta

Tyytyväisyys on vaikea laji
Maailma on täynnä joutavaa marinaa
Haluu haluu haluu, muttei saa mitä haluu
Sitku saa, mitä haluu, ei haluu, mitä saa
Kunnes jonain päivänä kenties tajuaa
Jah Jah pysyy, muu hajoaa
Vain rakkaus kelluu, muu vajoaa

Kiitollisuutta

Helposti saattaa unohtuu,

ettei elontiekään itsestään selvyys oo
Se oli niin pienestä kii,
tie oli vaarallinen,
mut jäätiin henkiin
Se saattais kostautuu,
jos mä sen teen,
että mä nostan pilviin pään
Tai humallun maallisesta materiasta
enkä pidä elämänlahjaa enää minään

Kiitollisuutta,

mä haluun nähä kiitollisuutta
Pitää olla kiitollisempi
ja joka päivä joka ilta vain enempi

Kiitollisuutta,
mä haluun nähä kiitollisuutta
Pitää olla kiitollisempi

Kiitollisuutta,
mä haluun nähä kiitollisuutta
Vähän enemmän kiitollisuutta,
mun sydämeen ja mihin ikinä mä meen

Pitää olla kiitollisempi
ja joka päivä joka ilta vain enempi
Pitää olla kiitollisempi




Vaikka kaikki ei ookaan perfektii
Pelkkää simaa ja serpentiinii
Välillä on hyvää ottaa perspektiivi
Laajentaa näköpiirii

Ja kun näkee maailma,
avaraa ja julmaakin kenties huomaankin,
on paljon, mitä ottaa selviönä
mullekin alkaa selvitä
pikku hiljaa



Ps, tuos ei oo tuon biisin kaikkia sanoja, vaan vähän sieltä täältä.

2 kommenttia:

  1. Niinhän sitä pitää olla kiitollinen jokasesta päivästä. Joskus tosiaan tapahtuu sellasia asioita et huomaa, että mitä vaan voi tosiaan tapahtua kelle vaan ja millon vaan...

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)