Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

perjantai 2. marraskuuta 2012

Tie ajatuksiin

Mulla ei oo viimepäiviltä yhtään mitään kuvia eikä oikein mitään kerrottavaakaan, joten aattelin tehdä nyt jo toisen tälläsen haastetehtävän, koska siskoni Enni mut haastoi sellaisen tekemään!:) 

''Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä.
Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa.
Anna eteenpäin ainakin viidelle bloggaajalle.''


1. Teemu
Mikään eikä kukaan saa mulle niin hyvää mieltä kuin minkä Teemu saa mulle.
Kun oon tosi allapäin, niin Teemu kuuluu niihin harvoihin tyyppeihin jotka saa mut hymyilemään vaik ois kuin pohjalla.
On ihan mahtavaa kun on sellanen ihminen lähellä, joka oikeesti tietää susta kaiken ja hyväksyy sut sellasena.
 On aina sun tukena ja lohduttaa kun sitä tarvitset.




2. Muu Perhe (Teemun lisäksi)

Oon niin kiitollinen siitä kuinka mielettömän ihana perhe mulla. 
Mulla on maailman parhaimmat sisarukset, joiden kanssa pystyn jakamaan ilot ja surut. 
Myöskin äiti ja isä on aina valmiita kuuntelemaan ja auttamaan mua, ihan sama mitä vastoinkäymisiä tulee eteen.







3. Eläimet
Oon aina ollut tosi eläinrakas, tuun ihan älyttömän hyvälle tuulelle pelkästään siitä kun nään elukoita, etenkin siitä kun saa hoivailla niitä.
Menetin heinäkuussa mun 13,5 vuotiaan Tessukoiran ja mulla on sitä todella todella kova ikävä, se oli hassuin elukka mihin oon törmännyt.
 Sen jälkeen on miettinyt sitä, että pystyykö sitä koskaan ottamaan
  itselle mitään eläintä, koska sitä luopuminen on niin raskasta.





4. Meri
Niinkuin aikasemmassakin haastetehtävässä kerroin, meri on mulle tosi tärkeä juttu.
 Vesi on aina ollut mun lempielementti ja en tunne itseäni missään niin vapautuneeksi kuin meren äärellä.



5. Muistot
Vaikka tärkeintä on elää tässä hetkessä, niin silti on ihanaa muistella vanhoja hyviä hetkiä.
 On ihan tajutonta kuinka hyvä fiilis voi tulla esimerkiksi siitä kun kuulee jonkun vanhan biisin, joka tuo mieleen jonkun tietyn ajankohdan elämästä ja ihmiset jotka oli sulle silloin tosi tärkeitä.

6. Henna
Henna on mun paras ystävä, jonka oon tuntenut 5-vuotiaasta asti. 
Jos oon tosi kiukkunen ja kurjalla mielellä, niin Henna saa mut aina nauramaan ja unohdan kaiken sen mikä mua äsken ärsytti.
Pystyn puhumaan Hennalle kaikesta ja vaikka millasia vastoinkäymisiä 
on tullut meille eteen, niin ollaan silti aina pysytty ystävinä ja selvitty niistä yhdessä.



7. Elokuvat
Hyvät elokuvat, kun pystyy hetkeksi unohtamaan kaikki omat huolet ja ajatukset ja pystyy uppoutumaan johonki ihan toiseen maailmaan.

8. Livekeikat
Se fiilis mikä tulee kun pääsee kuuntelemaan jotain ihan loistavaa bändiä/artistia livenä,
 varsinkin sellaiset pienet/intiimit keikat on niin ihania. 
Semmoset hetket on kans sellaisia missä unohtaa ihan kaiken muun ja pystyy vaan nauttimaan siitä musiikista.



9. Taide
Taiteen tekeminen ja sen näkeminen on ollut mulle aina sellainen mikä tuo hyvän mielen.




10. Muutokset
Se että on vapaus muuttaa omassa elämässä niitä asioita mihin sä voit itse vaikuttaa, muutos on melkein aina hyväksi. 
Se että saa vaihtelua ja uusia asioita elämään. 
Olin kauan ahdistunut mun kotikaupungissa ja sit ku tein sen päätöksen että mun vaan täytyy lähteä jonnekkin muualle selvittämään mun asiat ja ajatukset, niin kyllä se helpotti paljon.


PS: En jaksa haastaa ketään, tehkää ketkä haluatte :)!

4 kommenttia:

  1. PPS, kirjotin tätä eilen ilalla/yöllä ihan puoliunes ja nyt huomaankin tuolla jokusen verran sit nuita kirjoitusvirheitä... joten pahoitteluni siitä!

    VastaaPoista
  2. en edes huomannut...teksti oli ihanaa.t.äiti

    VastaaPoista

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)