Mulla on sydän
ja se toimii
ja takkuinen tukka mutta
hiukset kuitenkin

torstai 6. syyskuuta 2012

Paine murskaa ihmissydämemme

Mulla on hullun paperit
Ja sulla on lupa tappaa
Mulla on hullun paperit
Koska mä vihaan väkivaltaa
Mulla on hullun paperit
Sain pelissä punaisen kortin koska en hyväksy väkivaltaa


Sekavaa, sekavaa, kaikki on sekavaa
Kuka voisi kertoa mikä tie vie perille
Osa meistä sekoaa joku uskoo jumalaan
Loput hakkaa päätään seinää vasten verille



 Pörröinen pää!


 Lohta ja vihanneksia!

 Turkkilaista jugurttia, piimää, puolukoita, auringonkukan siemeniä ja avokadoa!

 Isä oli ostanut mulle tälläsiä voiteita!

 Erityisesti tästä oliiviöljy kosteusvoiteesta tuli ihan lemppari!Tosi hyvän tuoksusta,
iho tuntuu tasaselta ja pehmeeltä, sopii kasvoille ja koko vartalolle!



Sit katottiin vielä tällänen ihan uus Bob Marleysta tehty dokkari, kesto oli jotain 2,5 h ja se silti oli ihan tajuttoman hyvä!nopiasti kulki se leffa eteenpäin, eikä ollut yhtään puuduttava vaan tosi mielenkiintonen!
Suosittelen!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kun ilahdutit päivääni kommentilla! :--)